A gyerekek lefeküdtek aludni, én meg gondoltam megnézem mit hoz a szél Tihany felöl. Az Időkép radarja, meg a villámtérkép is elég ígéretesen színesedett, ezért arra a partszakaszra mentem, ahonnan a félszigetet jól lehet fotózni. Nem kellet csalódnom.

Technikai részletek: mindegyik kép a Canon EF70-200 f2.8 IS-sel készült. Egy beállításból 5-10 kép készült bulb módban. Annyit kellett csak csinálnom, hogy a távirányítóval addig exponáltam, amíg jött egy villám. 30 másodpercnél újra kezdtem az expót. Így a villám nélküli fotókat töröltem, a villámosaknál meg nem égett be és nem exponálódott túl a kép. Az azonos beállítású képeket utólag szerkesztettem egymásra a számítógépen.

IMG_1583.jpgIMG_1736.jpgIMG_1737.jpgIMG_1711.jpgIMG_1691.jpgIMG_1599.jpgIMG_1688.jpg

Címkék: balaton canon villám vihar eső eos zivatar 5d cella warkas

A bejegyzés trackback címe:

https://warkas.blog.hu/api/trackback/id/tr803190616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása